سين سين بانو
سين سين بانو
.

 

می دونم که اين مورد جزو نکات خانه داری محسوب نمی شه اما از اونجايی که يه کد بانوی خوب راه حل هر مشکلی رو که مربوط به خونه و خونواده اش می شه تو آستينش داره و از اونجايی که اين مساله مشکل اغلب آدماس(به خصوص کسايی که مدت طولانی پاشون تو کفشه و بوی بد پاشون باعث اذيت خودشون و اطرافيانشون می شه)با خودم گفتم بهتره با شما دوستان در ميون بذارمش تا شما هم مثل من از شر اين موضوع راحت بشين.راه حلش خيلی آسونه.

 

جوش شيرين مهربون. اين مادۀ نازنين رو توی کفشتون بريزيد و از نتيجۀ اون لذت ببريد. بعد از استفاده از جوش شيرين ديگه هيچ اثری از اون بوی بد باقی نمی مونه.راستش من اين مطلب رو از بزرگترا بارها و بارها شنيده بودم اما نمی دونم چرا باورم نمی شد و فکر می کردم اونا قديمين و توصيه هاشونم کهنه شده و تاريخ انقضاش گذشته.اما هر روز که می گذره بيشتر اين مطلب رو درک می کنم که ما به همون اندازه به علم امرزی نياز داريم که به تجربۀ گذشتگان و موضوع جوش شيرين گواه خوبيست بر اين ادعا.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:بوی بد پا,بوی پا, توسط سونيا |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.